25. heinäkuuta 2017

Elämäntaparemonttia

Mietin tässä punaista lankaa blogeissani, onko sitä? 
Hymyilen kun ajattelen vastausta. No minä, minä olen tämän blogin punainen lanka, ja se mitä itsessäni käyn läpi ja ymmärrän.

Minulla ollut monta kertaa kun minun on pitänyt kirjoittaa, mutta sitten onkin vain jäänyt kaiken muuan alle, tai en ole päässyt luonnosta pidemmälle. Eihän vanhoja luonnoksia jos käsittävät juuri sitä hetkeä ole enää järkeä julkaista.. Vai mitä?

Paljon on tapahtunut sitten kun viimeksi kirjoitin, tai paljon ja paljon mutta omassa päässäni. 
Olen paljon ollut exäni kanssa tekemisissä, ja jutellut nyt myös paljon näistä henkisen puolen asioista hänelle, pikkuhiljaa koitan avata niitä hänelle mitä omaan ymmärrykseen on jo tullut. 
Ihana onkin hänen reaktionsa, hän on vastaanottainen niille.  Jos minä saan hänet avaamaan itsessään tunnelukkoja, niin hyvä vain. Tai enhän minä saa, mutta jos saan ajatuksia hänessä heräämään että alkaisi työstämään itseään... Hän olisi niin hyvä mies, mutta hänellä on paljon työstettävää itsensä kanssa eikä minulla ei ole luottamusta häneen, vaikka häntä rakastankin ja haluan pelkkää hyvää hänelle. Hänellä on oma polkunsa kuljettavana.. 
No mutta! Eihän minun hänestä pitänyt kirjoittaa!! :) 

Kirjoitin viimeksi tuosta kaksoisliekistäni.. Olen todellakin... yli puolitoista vuotta työstänyt asiaa, ja luulin todella päästäneeni irti, kun huomaan että lähetän universumille ristiriitaisia pyyntöjä ja ajatuksia. Olen päästänyt irti, kyllä, silti mietin ottaako hän yhteyttä, toivon sitä enkä silti halua sitä. Se miten meidän kuviomme päättyi, täysin seinään, selvittämättä mitään asioita, hänen paetessaan, se vaivaa minua yhä. Vaikka olen sen läpikäynyt ja ymmärrän häntä kyllä. Silti kaipaan hänen versiotaan asioista. Jotain pistettä asioille.
Nyt tein sellaisen pyynnön universumille jonka luulisi olevan selkeä.
Pyysin että saisin selvittää välini tämän ihmisen kanssa, jotta pääsen joko jatkamaan eteenpäin elämääni ilman häntä, tai sitten hän elämässäni. Olen valmis kumpaan vain, kunhan saan asialle jonkinlaisen lopun. Manifestoinnilla on uskomaton voima..

Sitten toinen asia. Eteeni ilmestyi kirja kirpputorilla, en olisi muuten kiinnittänyt huomiota mutta kannessa mainittiin myös gluteeniton, joten aloinhan sitten lukemaan sitä, tietenkin ostettuani sen ensin. :) 
Kirjan nimi on Parantava Ketoosi, terveeksi sokerittomalla ja gluteenittomalla ruokavaliolla. Kirjoittanut Elviira Krebber.
Suosittelen todellakin.
Aloitin viikko sitten tämän, joka myös VHH ruokavaliona tunnetaan, ja oloni on mainio.  Olen tällekin ruokavaliolle pudistellut päätäni aikaisemmin että mitä kaikkea sitä keksitäänkään, mutta tätä kirjaa (jossa yli puolet reseptejä, loput kirjoittajan omakohtaista kokemusta ja kerättyä tietoa) luettuani olen kyllä joutunut muuttamaan ajatuksiani.
Ekat päivät olivat hyvinkin rankat, kun elimistö ei ollut tottunut rasvoihin joita aloin yhtä äkkiä käyttämään. Minua suorastaan oksetti ja voin pahoin. Mutta se meni ohi parin päivän päästä.
Jotenkin minäkin olen ollut tuudittautunut siihen että vähärasvainen olisi se "laihduttajan tie", mutta väärässä olen ollut. Ja siksi ei ole painoni tippunutkaan tässä vuosien aikana kunnolla vaikka miten olen yrittänyt vähärasvaista ja terveellistä...
Nyt en ole vaakaa edes käyttänyt, enkä tunne tarvitsevani. Oloni on kaikinpuolin hyvä eikä ole vatsaturvotusta tms. Myös se miten omaa  kehoani olen oppinut rakastamaan, korostuu vain lisää tässä hetkessä.
Tosin sokerista irtipäästäminen on ollut se vaikein tässä.. Mutta hyvällä mallilla mennään, ja kohti parempaa koko ajan. Hyvin olen pysynyt nyt tällä ruokavaliolla, ja osittain siksikin että haluan tietää pitääkö paikkaansa että rasvan syönti polttaa rasvaa kehosta. Tai miten tämä minun kohdallani toimii, sillä kaikkihan olemme yksilöitä.
Ja se että tällä olisi, tai onkin paljon muita terveellisiä vaikutuksia, niin vau. Kaikkihan on vaan plussaa!!

Otin myös viime viikolla energiahoidon. Etänä. Ensimmäistä kertaa. (siis etänä ensimmäistä kertaa) Ja miten voimakas se olikaan.. 
Hoidon jälkeen puhuimme puhelimessa ja hän kertoi mitä näki ja tunsi, ja minä omia tuntemuksiani. Yksi todella jännä juttu tuon hoidon aikana oli se että näimme yhden saman asian. Itse olin siis sängyssäni makoilemassa hoidon ajan ja ns meditatiivisessa tilassa. Ja muutenkin, sen mitä hän kehossani ja energioissani näki, se on ollut mitä olen itse tuntenut, ja osa asioista edellisistä elämistä joita olen itse nähnyt, niin hän näki niitä myös. Paljon hän selvensi asioita ja totesi että tulen olemaan taitava tietyissä henkisissä asioissa kun vain käyn prosessini läpi (esim kanavointi ja parantaminen) ja luotan itseeni ja intuitiooni.
Minun puhdistukseni elimistössä, myös fyysisesti, jatkui monen päivän ajan tämän hoidon jälkeen. Se myös on herättänyt minut uusiin ajatuksiin ja pohdin taas kerran asioita eri näkökulmista.
Kyllä jotkut ihmiset ovat taitavia.. Tulen ottamaan häneltä kuukaisittain hoitoja etänä, hän on todella hyvä tuossa. Mikäli joku kaipaa hänen tietojaan, voin antaa ne yksityisesti.

Enpä nyt tiedä oliko tässä tekstissä nyt mitään ihmeellistä, mutta saanpahan kirjoittaa, se on se tärkein, ja  on ollut aina tärkeä ja tulee olemaan yhä tärkeämpi kanava minulle.
Henkisyys on minulle elämäntapa ja se miten se tuntuu laajentavan tietoisuuttani ja ymmärrystäni on uskomaton. Tämä elämäntapa on minun kotini, se mitä minä olen ja haluan olla. Tämä on minä.
(Ja sanottakoon nyt vielä että henkisyys ja hengellisyys ovat kaksi eri asiaa. Henkisyys ei liity raamatun uskontoon millään tavalla.)

Rakkaudellista päivää kaikille. <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti