29. lokakuuta 2017

Kaksoisliekistä toiseen?

Tänään ymmärsin erään asian, joka on painanut mieltäni valtavasti.
Olen pelännyt mennä eteenpäin elämässäni eron jälkeen. 
Olen pelännyt, että jos kohtaan ihmisen johon rakastun, menetän mahdollisuuden ihmiseen joka on kaksoisliekkini. Jos hän päättäisi elämääni joskus tulla takaisin.
Ymmärsin tänään ettei niin ole.
Koska ainut johon voisin rakastua ja päästää elämääni, on joko toinen kaksoisliekki tai yhtä korkeavärähteinen sielu.
Merkit viittaavat vahvasti siihen että minulla on toinen kaksoisliekki tulossa. Olen nähnyt unia, enteitä, niissä minulle on mainittu usein kaksoisliekki. Unien kautta olen myös saanut henkimaailman näkyviin paremmin ja enkelit. Näen nyt heidät unitilassani. Ja tiedän unessa olevani unitilassa.

Mutta siis, minun piti nyt kirjoittaa tuosta toisesta kaksoisliekistä.
Vielä kesällä olin vahvasti sitä mieltä että kaksoisliekkejä ei voi olla kuin yksi. Ei millään. Koska sielu ei voi jakautua kuin kahteen. Mutta miksi ei voisi? 
Kuten eräs rakas ystäväni, sieluni sisko, sanoi, että saadaanhan synnytyksissäkin kolmosia ja nelosia.. Ei vain kaksosia. :) Tietenkin taustalla on nyt myös se että universumi heitti sieluni siskon eteen, vaikka hänkään ei olisi uskonut, niin toisen kaksoisliekkinsä. Nämä molemmat ovat hänen elämässään läsnä myös fyysisellä tasolla. Hän oli pitänyt tätä lähes mahdottomana omalla kohdallaan, mutta universumi päätti näyttää toisin. Ja he kaikki kolme ovat liekkejä keskenään. Uskomatonta, mutta niinhän se menee. Jos on liekki yhdelle ja sitten toiselle, niin myös nämä toiset ovat liekkejä keskenään. Mutta absoluuttinen totuushan tämä ei ole, tämä on vain minun ja läheisteni ajatusmaailma mutta mielestäni hyvin järkeenkäypä. Kaksoisliekkiydestä muutenkin kerrotaan suomen kielellä hyvin vähän, ja jokaisella se matka on erilainen, vaikka päämäärä sama. Päämäärä on matka sinuun itseesi. Sinä.


Kaksoisliekkisuhteen päämäärä ei myöskään ole fyysinen yhdistyminen, se ei ole tärkeintä, vaan se että energoissa ollaan yhtä. Että löydetään yhteinen polku valotyöhön, on se sitten millainen vain. Se että tunnistaa pyyteettömän rakkauden itsessään ja muita kohtaan. Ei vain kaksoisliekkiään.
Tämä matka vaatii valtavan määrän työstöä. Omassa itsessä. Ensisijassa asioiden hyväksyntä, irtipäästäminen, oman egon tunnistaminen ja sen rakastaminen. Antaen egon olla läsnä, mutta ei anna sen hallita, vaan pikkuhiljaa hiljentää sen ääni joka huutaa pelosta ja kauhusta, kaikesta epäröinnistä ja negatiivisesta. 
Pitää kohdata omat pelkonsa ja käytösmallinsa, joista monet juontavat juurensa entisistä elämistä saakka. Tie on vaikea ja raskas. Tunnelukkoja valtava määrä, ja opetettuja käytösmalleja joista pitäisi päästä eroon. Kohdata tunne, hyväksyä se, työstää sitä, ja yrittää katsoa sitä itsensä ulkopuolelta. Ja päästää irti.

Monilla on valtava kiire fyysiseen suhteeseen kaksoisliekkinsä kanssa mutta sillä vain vaikeutetaan omaa työstöä. Se on valtavan vaikeaa kun toinen on läsnä ja vie sinun jokaisen hetken ajatuksistasi, ja tunteesi häntä kohtaan ovat niin suuret ettei niillä ole pohjaa. Se magneettisuus joka pitää sinut kiinni tässä toisessa, eikä päästä irti, tekee lähes mahdottomaksi oman työstön.
Kaksoisliekit ovat samaa energiaa, samaa taajuutta, eikä liekkien välistä sidettä voi katkaista.

Olen energeettisesti yhteydessä omaan rakkaaseen kaksoisliekkiini koko ajan. En tiedä tiedostaaako hän sitä vai ei, mutta en sitä pohdikaan, enää. Unitilassa korkeimmat  minämme kommunikoivat, ja siksi minusta tuntuu että olen häneen jatkuvassa yhteydessä vaikka emme ole.
Voisi tietenkin nuo unitilat merkitä sitäkin että hän olisi valmis fyysisesti yhteydenpitoon mutta en oikein usko. Tottakai kaipaan häntä aivan huikeasti, mutta hyväksyn sen nyt. Kaipauksen. Saan kaivata häntä.

Hassuinta tässä kaikessa on, että nyt, kun ajattelen niin kaikessa on järkeä. Siinä on järkeä että elämääni tulisi toinen kaksoisliekki, jonka kanssa ehkä alan rakentamaan suhdetta jossain vaiheessa. Eikä minulla ole pelkoa siitä jos, tai siis kun, vanha liekkini päättää tulla elämääni, sillä hän mahtuu siihen silloin täydellisesti.
Tämä on avannut minussa lukon. Se napsahti auki tänä aamuna ja tunnen miten taakka valui minusta pois.
Minulle itseasiassa tehtiin tarot-tulkinta kesällä, ja tulkinnan tehnyt kertoi että minulle on tulossa elämääni toinen yhtä korkeavärähteinen kuin kaksoisliekki. En halunnut silloin uskoa tätä, sillä halusin oman liekkini, ja halusin hänen kanssaan selvittää asiat. Nyt ymmärrän ettei minun tarvitse. Sen aika tulee kun tulee.Eikä tässä mitään selvittämistä enää edes ole.
Miten nämä asiat ovatkaaan kaikessa monimutkaisuudessaan hyvin yksinkertaisia..

Olen onnellinen. Olen vapautunut. Olen rakastunut ja rakastan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti