12. elokuuta 2017

Rakkaus

Luin tässä äsken kirjaa joka saavutti katseeni eilen omasta hyllystäni. En ole kertaakaan sitä vielä lukenut. Se on Lorna Byrnen "Taivaallinen rakkaus". Suosittelen kyllä lukemaan.. 
Otin kirjan mukaani eilen rannalle, kun sinne lähdin pienempieni kanssa, ja hassu sattuma kävi, siinä lueskellessani, aurinkolasieni sisäpuolelle lensi höyhen. Olin äimistynyt.
Mutta joka tapauksessa, tämä aihe on minulle noussut eri tasolle ja hyvin ajankohtainen sekä osa minua. Osa meitä kaikkia ja koko universumia. Rakkaus.

Viimeksi kirjoitin kun olin nähnyt kaksoisliekkini, pariliekkini, parisieluni..miksi sitä haluaakaan kutsua, ja että tunsin valtavan hyvää oloa sen jälkeen.
Ja se tunne ja rakkaus on vain vahvistunut minussa. Eikä siis häntä kohtaan! Vaan kaikkea ympärilläni olevaa kohtaan, ja mikä tärkeintä, itseäni kohtaan. Rakkaus on niin valtava että tunnen sen koko ajan rinnassani pakahduttavana.
Jotain  merkillistä on tapahtunut ja koen olevani vapaampi kuin koskaan. Vapaampi omassa itsessäni. En enää pelkää mitä itsestäni tuon ilmi, ja osaan ajatella asiat rakkauden kannalta.

Mietin juuri ennen kuin tuli pakottava tarve kirjoittaa tänne ajatuksiani, että alussa olin kovin varovainen mitä kirjoitan, sekä se että minulla ei ollut selkeää suuntaa mistä kirjoitan, muusta kuin omista ajatuksistani..
Ajattelin jopa jossain vaiheessa sulkea tämän blogin ja aloittaa jokin uusi, mutta en tehnyt sitä. Ja onneksi en tehnyt. Kaikki tämä on yhtä tarinaa joka jatkuu jatkumistaan. Se alkoi arkana ja ujona, ja alkaa nyt kasvamaan rohkeudessaan.
Nyt uskallan päästää ulos sen mitä haluan kirjoittaa.
Tämä varmuus tulee siitä kun otin etänä energiahoidon eräältä valtavan hyväsydämiseltä ihmiseltä, nyt toistamiseen. Se mitä hän kertoi, ja mitä juttelimme yhdessä, sai minut heittämään pois sen viimeisenkin verhon edestäni. Uskallan olla oma itseni. Luotan itseeni, ja annan valoni loistaa. Eihän sitä ole pakko katsoa jos ei halua. :)
Nämähän kaikki mitä kirjoitan ja tulen kirjoittamaan, ovat vain totuuksia minulle. Se jos se synkronoi jotenkin jonkun muun elämään positiivisesti, niin hyvä.
Me ihmiset olemme niin erilaisia ja eri vaiheissa henkisessä kehityksessämme, että ymmärtää ne eriävät ajatukset ja vahvat mielipiteet. 
Jotkut taas eivät ehkä edes halua olla henkisiä. Monilla ego hallitsee sielun yli. Niitä onkin vaikea erottaa toisistaan, mutta oppii kyllä. Ego pitää sisällään kaikki pelot ja negatiiviset asiat. Sielu on puhdasta rakkautta.
Minä kunnioitan kaikkia ja kaikkien mielipiteitä, eikä mielestäni saisikaan arvostalla toisia ihmisiä kun ei tiedä mitä ajatusten tai tekojen takana on. Jokaisen pitää saada olla juuri sellainen kuin hän on. Ymmärrystä tässä maailmassa kaivataan enemmän. Ja rakkautta.

Käsite rakkaus, se on auennut minulle uudella tavalla.
Yleensä olen sen rinnaistanut perheeseeni, parisuhteeseen, ystäviin tai asioihin joita rakastan. Mutta nyt ymmärrän että se on paljon isompi asia.
Ei ole sattumaa että tuo kirja osui käteeni juuri nyt kun minulla on niin vahva rakkaudellinen tunne, eikä ole sattumaa että kaikki blogikirjoitukset jotka tulevat eteeni facessa, kertovat rakkaudesta, hyvin pitkälti.
Tunnen olevani valoa ja rakkautta, ja sitä haluaisin myös muille jakaa, energiana.
On vaikea selittää näin puhdasta rakkauden tunnetta, jota voisin tuntea jopa vihamiestäni kohtaan, mikäli minulla sellainen olisi.
En tiedä mistä tämä kumpuaa.. Tai tiedänähän minä. Minusta itsestäni. :)

Hymyilen tätä kirjoittaessani. Olen niin onnellinen.
Olen saanut tänä vuonna elämääni muutamia uusia ihmisiä, jotka ovat minulle vanhoja tuttuja, rakkaita ihmisiä. Heistä olen jotain maininnutkin. Heidän kanssaan juuret juontuvat edellisiin elämiin. Myös tämä poika, kummipoikani, josta kerroin edellisessä kirjoituksessani. Minulle tuli vahva mielikuva eräästä tilanteesta jossa olisin tämän pojan kanssa ollut joskus.. sanotaan häntä vaikka Mikaeliksi. Tiedän mielikuvan olevan totta. Olen ollut vahvasti sidoksissa häneen menneisyydessä.
Kaikki tämä saa minut luottamaan itseeni ja intuitiooni, vahvemmin kuin koskaan. Ja niin minun kuuluukin tehdä.
Tämä on minun polkuni, minun vahvuuteni, jonka annan kasvaa omalla painollaan suuremmaksi.
Asiat ja mielikuvat joita saan, en pyydä edes niitä, ne tulevat jos on tarve tulla minun tietooni.
Minulle on avautunut täysin uusi maailma, 
olen löytänyt sieluni ja sydämeni, 
ja rakastan kaikkea tätä.

Rakkautta kaikille. 
Muistakaa että olette suuremmoisia ja erityisiä juuri tuollaisena kuin olette. Kenenkään takia ei tarvitse muuttua. 
Kuuntele vain omaa sisintäsi, se mikä sinusta tuntuu hyvältä, on sinulle oikein. <3 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti